Páginas

domingo, 21 de diciembre de 2008

Aproveche el día. Aprenda tres lenguas a la vez.


  1. Conocer. Conocí a mi mujer hace dos años.
    Know, Meet. I met my wife since two years ago.
    Kennen, kennen lernen. Ich habe meine Frau vor zwei Jahren kennen gelernt.
    Ezagutu. Nik nire emakumea ezagutu nuen ¿[...]?orain dela bi urte.

  2. Acordarse de. ¿Te acuerdas de mí?
    Remember. Do you remember me?
    Sich erinnern. Erinnerst du dich an mich?
    Gogorazi. Gogoratzendidazu? Nirekin gogoratzen zara?.

  3. Recordar. Recuerdo mis sueños.
    Remember. I remember my dreams.
    Sich erinner, daran denken. Ich erinnere meine Traumen.
    Gogoratu. Gogoratzen nire ametsak dut.nire ametsak gogoratzen ditut.

  4. Olvidar. Lo siento, pero he olvidado tu nombre.
    Forget. I’m sorry, but I’ve forgotten your name.
    Vergessen. Es tut mir leid, aber ich habe Ihre Name vergessen.
    Ahaztu. Barkatu, baina nik ahaztu zure izena ahaztu dut.

  5. Interesar. ¿Te interesaría colaborar conmigo en un reportaje para Egunkaria?
    Interest. Would you be interested working with me in a report for Egunkaria?
    Interessieren. Würde es dich interessieren, mit mira n einer Reportage für „Egunkaria“ zu arbeiten?
    Interesatu. Egunkaria egunkarirako erreportaje batean parte hartzea gustatuko litzaizuke?

  6. Bueno, a. ¡Se bueno!
    Good. Be good!
    Gut. Sei gut!
    Ongi. Ongi izan zara!

  7. Malo, a. ¡No seas malo!
    Bad. Do not be bad!
    Schlecht. Sei nicht schlecht!
    Gaizto. Ez zara zu gaiztoa!

  8. Amable. ¿Puedo ayudarle?, No gracias, muy amable.
    Kina, Nice. Can I help you? No, thanks, very nice.
    Freundlich, Nett. Kann ich Sie helfen? Nein, danke, Sehr nett von Ihnen.
    Adeitsu. Lagun nazakezu zaitzaket? Ez, mila esker, oso adeitsua zara!

  9. Tranquilo. ¡Tranquilízate! Por favor.
    Calm. Be calm down! Please.
    Ruhig. Sei ruhig! Bitte.
    Lasai. Lasai zaitez! Mesedez.

  10. Nervioso. ¡No te pongas nervioso!
    Nervous. Do not be nervous!
    Nervös. Sei nicht nervös!
    Urduri. Ez jarri urduri zaude!

  11. Simpático. ¡Eres muy simpática!
    Nice. You’re very nice!
    Nett. Du bist sehr nett!
    Atsegin. Zu oso atsegina zara!

  12. Antipático. El novio de Victoria es bastante antipático
    Unpleasant. The Victorias’ boy (friend) is quite unpleasant.
    Unsympathisch. Der Freund von Victoria ist ziemlich unsympatisch.
    Zakar. Victoriaen mutil lagun aski zakarra da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario